Polityka Jakości Urzędu Gminy Karnice
Nadrzędnym celem Urzędu Gminy w Karnicach jest zaspokajanie wymagań i oczekiwań Klientów w sposób sprawny, kompetentny, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i aktami wewnętrznymi oraz stałe podnoszenie poziomu obsługi
Powyższy cel będzie osiągany poprzez:
- Wprowadzenie, utrzymanie i stałe doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością według normy PN-EN ISO 9001:2009.
- Przestrzeganie ustalonych procedur i instrukcji przez wszystkich pracowników Urzędu Gminy.
- Zatrudnianie pracowników posiadających niezbędną wiedzę teoretyczną, kwalifikacje i wysokie umiejętności praktyczne, dążąc do ciągłego ich doskonalenia.
- Określenie odpowiedzialności i uprawnień dla wszystkich pracowników Urzędu.
- Usprawnianie wewnętrznego i zewnętrznego przepływu informacji.
- Realizację zadań Urzędu w sposób sprawny, kompetentny, w trybie i terminach określonych przepisami prawa i aktów wewnętrznych.
- Podnoszenie jakości usług i obsługi Klientów.
- Zapewnienie Klientom kompleksowej informacji dotyczącej zadań i spraw realizowanych przez Urząd.
Utrzymując i ciągle doskonaląc system zarządzania jakością według normy PN-EN ISO 9001:2009, potwierdzamy wiarygodność podejmowanych przez urząd działań w celu uzyskania zadowolenia klienta.
Jako Wójt Gminy Karnice deklaruję zapewnienie zasobów oraz powszechne zaangażowanie wszystkich pracowników w sprawy jakości.
PRAGNIEMY, ABY KAŻDY KLIENT UTOŻSAMIAŁ USŁUGI ŚWIADCZONE PRZEZ URZĄD GMINY KARNICE Z NAJWYŻSZĄ JAKOŚCIĄ
Wójt GminyKarnice
Lech Puzdrowski
Karnice, 28 marca 2011 r.
ANKIETA DLA KLIENTÓW - prosimy o podzielenie się z nami swoimi uwagami oraz sugestiami. Ankieta jest anonimowa, można ją wydrukować i wysłac na nasz adres lub wypełnić gotowy druk na miejscu, w urzędzie.